Achievements in Swimming Class – Middle School

In swimming class, students learn through group work and play through guided discovery. In this way, they develop specific skills in underwater swimming, freestyle, breaststroke, butterfly and backstroke with their turns and/or turns.

In the video you can see how they achieve the improvement of the technical elements that structure each style, identifying the fundamental aspects to achieve swimming at a greater distance and quality of movement.

Through swimming, students are able to develop their physical condition and acquire skills in specific swimming techniques, allowing them to acquire habits for their physical and emotional health.

Norberto León Swimming Class Teacher

Resumen:En la clase de natación, los estudiantes aprenden trabajando en grupo y jugando a través del descubrimiento guiado. De esta manera, desarrollan competencias específicas en nado subacuático, estilo libre, estilo pecho, estilo mariposa y estilo espalda con sus giros y/o virajes.

En el video se puede observar cómo logran el perfeccionamiento de los elementos técnicos que estructuran cada estilo, identificando los aspectos fundamentales para lograr nadar a una mayor distancia y calidad de movimiento.

A través de la natación los estudiantes logran desarrollar su condición física y adquieren competencias en las técnicas específicas de nado permitiéndoles adquirir hábitos para su salud física y emocional.

1 visualización0 comentarios

コメント

Inspirer et éduquer les élèves pour qu'ils prennent leur vie en main en pensant au monde.