Matthew Reis – Recently Recognized in Cumberland´s Alumni Magazine – Spring 2023

We would like to congratulate Matthew Reis, sustainability curriculum coordinator at Rochester School, for his well-deserved recognition in Cumberland’s Alumni Magazine. This recognition highlights his outstanding contributions to energy conservation and sustainability, positioning him as a true leader in his field.

His dedication to promoting sustainability in academia is truly admirable. As sustainability curriculum coordinator, he has spearheaded innovative initiatives for the development of ecological awareness.

Matthew’s recognition in Cumberland’s Alumni Magazine is an inspiration to us all. His passion for sustainability and unwavering commitment to making a positive impact show his exceptional leadership. He has become a beacon of change, motivating others to follow in his footsteps and contribute to the collective effort towards a greener, more sustainable world.

His efforts remind us that small actions can lead to significant change!

We applaud his accomplishments and look forward to the positive transformations he will continue to generate in the sustainability arena.

Enjoy the article at this link.

Christine Taunton Communications Coordinator

——————————————————————————-

Queremos felicitar a Matthew Reis, coordinador del currículo de sostenibilidad en el Colegio Rochester, por su merecido reconocimiento en la revista Alumni Magazine de Cumberland.

Este reconocimiento resalta sus excepcionales contribuciones a la conservación de la energía y la sostenibilidad, posicionándolo como un verdadero líder en su campo. La dedicación de Matthew a la promoción de la sostenibilidad en el ámbito académico es realmente admirable.

Como coordinador del currículo de sostenibilidad, ha encabezado iniciativas innovadoras para el desarrollo de la conciencia ecológica. El reconocimiento de Matthew en la revista Alumni Magazine de Cumberland nos sirve de inspiración a todos. Su pasión por la sostenibilidad y su compromiso inquebrantable para lograr un impacto positivo muestran su excepcional liderazgo.

Se ha convertido en un faro del cambio, motivando a otros a seguir sus pasos y contribuir al esfuerzo colectivo hacia un mundo más ecológico y sostenible.

¡Sus esfuerzos nos recuerdan que las pequeñas acciones pueden conducir a cambios significativos!

Aplaudimos sus logros y esperamos las transformaciones positivas que seguirá generando en el ámbito de la sostenibilidad.

Los invitamos a disfrutar del artículo en este enlace.

1 visualización0 comentarios

Inspirer et éduquer les élèves pour qu'ils prennent leur vie en main en pensant au monde.