Our Home Learning Plan in the Media

We feel very proud and honored with the participation of teachers who have been ambassadors of our programs. On this opportunity, our Lower Elementary Director, María Consuelo Añez, was invited by two different communications media programs, Familia Bravísimo and Caracol Radio, to give tips on our Home Learning Program. She addressed major aspects that are relevant to achieve successful results in this important education endeavor worldwide. We recognize and feel grateful for her effort and clear approach on what this huge change in education has represented around the globe. Thank you María Consuelo!

Interview in Bravísimo: Familia Bravísimo

Resumen: estamos muy orgullosos de nuestros docentes que han participado como embajadores de nuestros programas. En esta oportunidad, nuestra Directora de Primaria Baja, Ma. Consuelo Añez, fue entrevistada en dos ocasiones por diferentes medios de comunicación en donde compartió toda su experiencia de nuestro Plan de Aprendizaje en Casa. Agradecemos mucho sus comunicados asertivos y la felicitamos por su claridad en la información del cambio enorme que la educación en casa ha generado alrededor del mundo.

¡Mil gracias Ma. Consuelo!

Entrevista en Bravísimo: Familia Bravísimo

1 visualización0 comentarios

Inspirer et éduquer les élèves pour qu'ils prennent leur vie en main en pensant au monde.