The Total Behavior Car – Mental Health and Choice Theory – 7th Grade

During this term the 7th Grade students have had the opportunity to work different scenarios to focus on the four components of Total Behavior. Through these activities students also connect the Axioms of Choice Theory that are related to Total Behavior with questions they can use while role-playing to help in a self evaluation process. We would like to acknowledge the fact that the material used was created by Choice Theory Certified teacher Ana María Castelan.

Giovanna González – Mental Health & Choice Theory-Social Sciences

Resumen:Durante este periodo los estudiantes de Sexto Grado han tenido la oportunidad de trabajar diferentes escenarios para enfocarse en los cuatro componentes del Comportamiento Total. A través de esas actividades, los estudiantes también conectaron los Axiomas de Teoría de la Elección relacionados con el Comportamiento Total con preguntas que pueden utilizar en juegos de roles para ayudar en un proceso de autoevaluación. Queremos agradecer el hecho de que el material utilizado fue creado por la maestra certificada en Teoría de la Elección, Ana María Castelan.