This is how we celebrate PI Day at Rochester!

By Christine Taunton, Communications Coordinator

We would like to express our sincere thanks to each of you for your enthusiastic participation and support during our exciting Pi Day. It was a day full of fun, learning and celebration, and your commitment was instrumental in making it possible.

From the youngest to the oldest, you all energetically participated in the planned activities and demonstrated a spirit of collaboration that truly inspires us. From the demonstration of mathematical knowledge to the creative exploration in the various activities, every moment shared was a testament to the strength and spirit of our community.

We were deeply proud of the accomplishments our students and teachers were able to achieve during this special day. Your efforts and dedication did not go unnoticed, and each of you contributed significantly to the success of Pi Day.

Thank you for being a part of our amazing Pi Day!

Por Christine Taunton, Coordinadora de Cmunicaciones

Queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento a cada uno de ustedes por su entusiasta participación y apoyo durante nuestro emocionante Pi Day. Fue un día lleno de diversión, aprendizaje y celebración, y su compromiso fue fundamental para hacerlo posible.

Desde los más pequeños hasta los más grandes, todos ustedes participaron con energía en las actividades planificadas y demostraron un espíritu de colaboración que realmente nos inspira. Desde la demostración de conocimientos matemáticos hasta la exploración creativa en las diversas actividades, cada momento compartido fue un testimonio de la fuerza y el espíritu de nuestra comunidad.

Nos sentimos profundamente orgullosos de los logros que nuestros estudiantes y maestros pudieron alcanzar durante este día tan especial. Sus esfuerzos y dedicación no pasaron desapercibidos, y cada uno de ustedes contribuyó de manera significativa al éxito de Pi Day.

¡Gracias por ser parte de nuestro increíble día de Pi Day!