Christmas for the Children of Fusca – 3rd Grade

The mothers representing the Third Grade, Diana Rojas, Viviana Vargas and Vanessa Orerego, organized the donation for the 30 children of Fusca who attend the bilingual program of Rochester, a set of clothes, which included a pair of pants, a shirt, two pairs of socks and underwear. For the delivery of the gifts, an activity was held last Tuesday, November 30, in the shared classroom. Six second graders from Rochester gave the gifts and thanked the children of Fusca for giving us the opportunity to share part of their reality, making it a “win, win” for everyone, because the mark that is left is mutual. We believe that it is always possible to support others in multiple ways.

Thank you for this beautiful experience!

Luis Eugenio Posada Social Sustainability Coordinator

Resumen: Navidad para los Niños de Fusca – Segundo Grado

Las madres representantes de Segundo Grado, Diana Rojas, Viviana Vargas y Vanessa Orerego, organizaron la donación para los 30 niños de Fusca que asisten al programa de bilingüismo del Rochester, un conjunto de ropa, que comprendía un pantalón, una camisa, dos pares de medias y ropa interior. Para la entrega de los regalos se realizó una actividad el pasado martes 30 de noviembre, en el aula compartida. Seis niños de segundo grado del Rochester, entregaron los regalos y agradecieron a los niños de Fusca por darnos la posibilidad de compartir parte de su realidad, convirtiéndose esto en un “gana, gana” para todos, porque  la huella que se deja es mutua. Consideramos   que   siempre   es   posible   apoyar   a   otros   de múltiples maneras.

¡Gracias por esta linda experiencia!

コメント

Inspirer et éduquer les élèves pour qu'ils prennent leur vie en main en pensant au monde.