First Place Athletism

Congratulations to our First grade student, Tomás Plata Chacón, who participated in four competitions organized by the Bogotá League on August 28th: Long Jump, Vortex, 50 Flat Meters and Formula 1. Tomás won first place in two of them among 35 participants in side jump with a mark of 96 jumps in 20 seconds, and 50 Plane meters with a time of 10.5 seconds.

Patricia Chacón Tomás Platas’ Mother

Resumen: Felicitaciones a Tomás Plata Chacón, nuestro alumno de Transición, quien participó en cuatro competencias organizadas por la Liga de Bogotá el pasado 28 de agosto de 2021: Salto Largo, Vortex, 50 Metros Planos y Fórmula 1. Tomás ganó el primer lugar entre 35 participantes en Salto Lateral con una marca de 96 saltos en 20 segundos, y 50 Metros Planos con un tiempo de 10.5 segundos.