Fun at Recess: Learning to follow biosafety protocols during recess time

During this time of On-Campus learning, students have proven to be successful, by strictly following the Biosafety protocol. One of the fundamental aspects is that during recess, activities led by teachers are carried out, focused not only on having fun and entertainment , but also on movement and creativity, maintaining the distancing required between students. This is one of the ways in which students can maintain an optimum physical health.

Resumen: En este tiempo de presencialidad con alternancia, los estudiantes han demostrado ser muy exitosos, siguiendo al pie de la letra, el protocolo de Bioseguridad. Uno de los aspectos fundamentales es que durante los momentos de recreo, se realicen actividades dirigidas, no solamente enfocadas en la diversión, sino también en el movimiento y la creatividad, manteniendo la distancia requerida entre los estudiantes. Esta es una de las formas en que cada uno de ellos, logra mantener una óptima salud física.

1 visualización0 comentarios