Mastery Level Work by Federico Ruiz – Fifth A

This trimester fifth graders have been working with their iPad devices in combination with old school techniques and have created three dimensional maps using reused materials in combination with the Santillana digital platform, thus obtaining amazing results.

The beautiful models they produced and the particular system they used helped them understand how to combine different skills to produce knowledge, develop their motor skills and create and reproduce mental pictures of places.

We invite you to take a look at the Mastery Level work of Federico Ruíz Barón, from 5thA. Congratulations!

Carlos Llanos Upper Elementary Social Science Teacher

Resumen: Este trimestre los estudiantes de Cuarto grado han estado trabajando con sus dispositivos iPAd en combinación con las técnicas de la vieja escuela. Han creado mapas tridimensionales utilizando materiales reutilizados en combinación con la plataforma digital Santillana, logrando resultados sorprendentes.

Las bellas maquetas que produjeron y el sistema particular que usaron los ayudaron a comprender cómo se combinan las diferentes habilidades para producir conocimiento y a desarrollar sus habilidades motoras y la capacidad de crear y reproducir imágenes mentales de lugares.

Aquí podemos observar el trabajo de Federico Ruíz Barón de 4°A el cual alcanzó el nivel Magistral.¡Felicitaciones!

1 visualización0 comentarios